מרחב עולם תוכן לעסקים
 
 
 
 

כתבות

הדרך אל ליבו של הצרכן עונה על שלוש שאלות: מה אומרים, איך אומרים, והיכן אומרים. הדיאלוג בין המשווק לצרכן, הוא דינמי, מתפתח ואינסופי. כמו מערכת יחסים. וכדרכן של מערכות יחסים, יש להשקות על מנת שתצמחנה.
 
בעלי מקצוע רבים אותם אני פוגשת במפגשי Networking, מייד עם היוודע להם עיסוקי שואלים את שאלת השאלות; איך עושים תוכנית שיווק? לא אוכל לתת כאן הנחיות מלאות, אך אציג באופן כללי את השלבים המרכזיים.
 
בעלי עסקים קטנים ובינוניים לא נוטים להתייחס אל תקציב הפרסום כאל השקעה שיכולה להניב תוצאות אלא יותר כאל תחום ששייך למגרש המשחקים של עסקים גדולים. לכן הם נמנעים מכל פעילות פרסומית שהיא. אפשר אחרת.
 
סוד ההצלחה בשיווק הוא למעשה היכולת שלנו כמשווקים ליצור לקוחות ולהשביע את רצונם וצרכיהם. כשלקוח מתלונן זו ההזדמנות שלנו להקשיב, להבין ולתת מענה- "Customers Relationship".
 
ישנם מושגים, שאנחנו קוראים עליהם בעיתונים או אפילו משתמשים בהם באופן יומיומי, בלי לתת עליהם את הדעת. במאמר זה נעמוד על שני מונחים פופולאריים.

 
בשנה האחרונה אנו עדים לטרנד מרתק בתחום הרשתות החברתיות כמו פייסבוק, יו-טיוב ואחרות. הסטטיסטיקות מצביעות לא רק על גידול בכמות החברים שלהן, אלא גם על עליה חדה בגילם ובתדירות השימוש שלהם.
 
מהידוע אל הלא נודע." כל מה שחשבתי שאני יודע, אני מבין שאני לא יודע..." אמר לי אבי השבוע. בפתח חג החרות - החג, שבו יצא עם ישראל מן המוכר אל הלא נודע, אני לוקחת את המשפט הזה כמשפט לחיים וככלי מעשי גם בהתנהלות השיווקית.

 
כולם מדברים על מיתון כתקופה בה נשחקים היחסים בין ספק לבין לקוח וגובר הסיכוי לאובדן לקוחות והקטנת הכנסות. לדעתי, מיתון הוא תקופה טובה להגברת נאמנות לקוחות וליוזמות חדשות שתמיד דחיתם.
 
אתם וודאי שאלתם לא פעם- כיצד מרוויח אדם שבנה אתר? או יותר נכון- איך לעזאזל הם מרוויחים כל כך הרבה הסטארטפיסטים האלו?!
 
"העסק שלך זקוק ללוגו אשר ישקף את אופיו ויתאים לטעמך האישי"- את המשפט הזה מצאתי באחד מאתרי האינטרנט של חברות העיצוב העוסקות בנושא. המשפט טומן בחובו שני פרמטרים: "שיקוף אופי" ו"טעם אישי".
 
Next Page 
דרונט בניית אתרים
© Daronet LTD.