מרחב עולם תוכן לעסקים
 
 
 
 

כתבות

במאמר זה אפרט בקצרה את אחת הדרכים הנפוצות ביותר בניסיון להשגת המידע באמצעות הדואר האלקטרוני, "פישינג" - שפירושו בעגת המחשבים, השגה/דליית מידע אישי.
 
לעיתים דרושה החלטה שגויה אחת בלבד על מנת לרוקן את הארנק שלכם, ונוכלים ממציאים כול הזמן נוכלויות חדשות ומחוכמות. להלן מספר נוכלויות המפילות קרבנות רבים.
 
בסרט "הטוב, הרע והמכוער" היינו עדים לאקדוחן הטוב ולאקדוחן הרע. הראשון חבש כובע לבן ואילו השני חבש כובע שחור. כשמדובר בקידום אתר האינטרנט שלכם, בחירת כובע בגוון הראוי הינה החלטה חשובה.
 
בשנה האחרונה אנו עדים לטרנד מרתק בתחום הרשתות החברתיות כמו פייסבוק, יו-טיוב ואחרות. הסטטיסטיקות מצביעות לא רק על גידול בכמות החברים שלהן, אלא גם על עליה חדה בגילם ובתדירות השימוש שלהם.
 
הכלים שהאינטרנט מעניק היום יכולים לשפר את העסק שלך ולשדרג אותו בכמה רמות - כדאי לך להציץ במאמר זה ואולי תחליט שלא צריך להיות מתכנת כדי להקים לעסק שלך אתר פשוט שימשוך לקוחות.
 
ע"פ מומחים בחברת מיקרוסופט בנושאי אבטחת מידע באינטרנט, המשבר הפיננסי יצר מצב בו עבודתם של נוכלי הרשת נעשתה קלה יותר, והם מנצלים את המבוכה הפיננסית, השוררת בקרב חלקים נכבדים מהאוכלוסייה.
 
לפני מספר ימים קיבלתי בקשה מלקוח אמריקאי אשר ביקש ממשרדינו לנסות ולאתר מתנקש, אשר פנה אליו באמצעות הדוא"ל. המתנקש ציין כי הוא מוכן ל"רדת" ממשימת החיסול שלו באם ישולם לו כופר נפש סמלי.
 
פעמים רבות מגלה היזם, לאחר שכבר השקיע משאבים מרובים של זמן וכסף ברעיון שלו, שאין ביכולתו להפוך את הרעיון למוצר מסיבות שונות. הפיתרון: לא לדלג על השלב ההכרחי של אפיון המוצר.
 
מה תגידו אם אומר לכם שאת סרט הפרסומת שלכם יכולים לראות 6,000,000 אנשים בעלות הפקה של כ- 10,000 דולר? אני בטוחה שלפחות תרצו לשמוע עוד.
קוראים לזה שיווק ויראלי. איך עושים את זה?
 
דרונט בניית אתרים
© Daronet LTD.