מרחב עולם תוכן לעסקים
 
 
 
 

כתבות

משולש הפיתוח מורכב מצלע הפיתוח, הכוללת את הפן הטכנולוגי-אלקטרוני, צלע ההנדסה המכאנית וצלע העיצוב התעשייתי. על מנת ליצור תהליך פיתוח יעיל ומקסום פוטנציאל המוצר, יש משמעות מרובה לשיתוף הפעולה בין שלושת צלעות אלו.
 
העיצוב חדר לחיינו בעשור האחרון הרבה יותר מקודם. מוצרים מעוצבים שהיו פעם נחלתם הבלעדית של משוגעים לדבר או של אנשים אמידים, הפכו להיות נגישים לכל.
 
בעולם היזמות והפטנטים של ימינו, אין זה מספיק להיות בעל רעיון מבריק. בשל התחרות הרבה הקיימת, יש חשיבות מרובה לא רק לחדשנות שברעיון אלא גם לאופן בו מתנהלים ומבוצעים השלבים בדרך.
 
עקב ההתפתחות הטכנולוגית, נוצר מצב בו כול אזרח עם תקציב מועט, יכול לרכוש ציוד להאזנת סתר, אשר בעבר הלא רחוק היה משמש סוכנויות ביון בלבד. בשוק האזרחי כיום קיימים אמצעים אלקטרוניים שונים, המאפשרים חדירה לרשות הפרט, ללא ידיעתו.
 
פעמים רבות מגלה היזם, לאחר שכבר השקיע משאבים מרובים של זמן וכסף ברעיון שלו, שאין ביכולתו להפוך את הרעיון למוצר מסיבות שונות. הפיתרון: לא לדלג על השלב ההכרחי של אפיון המוצר.
 
תהליך פיתוח מוצר הינו תהליך רב-שלבי, כאשר כל שלב נבנה ונסמך על מסקנות השלב הקודם לו. תהליך פיתוח המוצר דורש חקר השוק, ניתוח ופירוק תהליכי הייצור, תכנון טכנולוגי ועוד.
 
לאופן בו היזם מציג רעיון או מוצר בפני משקיע יש חשיבות רבה. מאמר זה מציג חמישה מודלים אפשריים להצגת מוצר בפני משקיע, ובוחן את היתרונות והחסרונות של כל אחד מן המודלים האלה.
 
דרונט בניית אתרים
© Daronet LTD.